Followers

Tuesday, April 24, 2012

Tahniah!!

hai semua!! dah lama aku tak update blog..haha
aku malas sebenarnya!! tersangat malas nak update, nak taip, bla..bla..bla..haha

okayy..aku tak nak merepek panjang lebar sebenarnya. Sebelum aku masuk tang tajuk besaq dekat atas tu, aku nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY dekat mak dan ayah aku
ayah- 10april
mak- 22april
both of you are the number one for me lah!!!
may Allah bless both of u <3 + hugs :)
semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dunia akhirat..
Sayang ma, ayah ketat2!!








okay..dah habis aku buat hajat. Balik ke tajuk utama..
Apa yang tahniah tu?? ok..tgk pulak dekat bawah ni
#taknak tengok pejam mata ketat2 >_<










Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia

Nama : NURUL NABILA HAJAR BINTI MAHADI

No Kad Pengenalan : 94**********

Program Pengajian : PROGRAM SATU TAHUN

Kursus : M003-PERAKAUNAN

Nama Kolej : KOLEJ MATRIKULASI PERAK-KMPk

Tarikh Mendaftar : 28 MEI 201







haaa..dah tengok?? okay..tu la sebenarnye benda yang nak diceritakan dekat entry kali ni.
Banyak ucapan TAHNIAH yang aku dapat..

Actually aku confuse (betol ntah aku eja)
Kalau boleh aku nak maktab tapi cikgu2 cakap: ramai yang apply maktab tapi yang dorang nak cuma 1700 org
So, aku takot aku salah pilih kang..
Sebab maktab nak kena interview bagai then result pulak keluar bulan 6 nuhh..jenuh nak tunggu. Kalau aku tunggu then boleh dapat takpe la jugak kalau aku nak reject matrik tu.
Kalau aku tunggu then tak dapat, haaaa...
Tak ke rugi aku lepas matrik kannn??

Conclusion, aku kena discuss dengan mak ayah aku ok (ayat macam orang paling byk dpt offer je kannn???)
haha..kisah pulak?
BYE :)



No comments:

Post a Comment