Followers

Monday, April 9, 2012

Disebalik tabir.....shahrizal syazwan :D

hey :)
okay..hari ni hari rajin aku, haha
haa..baca balik tajuk besar dekat atas tu. Disebalik tabir...shahrizal syazwan :D
ape? sape shahrizal syazwan?? haa..sabaq, jangan gelojoh. aku nak cerita la nih :)
tapi sebelom tu, korang tgk gambar di bawah...










haaa..taw x tu sape?? yang budak kecik tu..x tau?? nak tau x?? haha..
okayy..korang nak tau ke x nak tau ke, aku tetap nak bagi tau sebab ni blog aku. Hee~

nama: muhammad shahrizal syazwan bin sha'ari (betol entah aku eja nama dia. Haha..)
nama panggilan: jijae (korang tau sebut tak? hentam je la eh)
umur: 6tahun-2012-
D.O.B: 14 april

haa..tu serba sedikit profil pasal dia. Actually budak ni banyak akal. Tak tau la dia belajar dari sape..
Bayangkan bila tanya nak air ape, dia boleh mintak air kacip fatimah..
ggrr~orang besar pon belum tentu ada yang lalu nak minum kacip fatimah tapi dia??
haha..hentam je

Dia penah cakap yang dia tak suka jadi cikgu sebab kena kira2, dia tak nak jadi guard sebab kena pegang senapang. Dia takut dengan senapang. Haha.. Last2 pilihan dia ape?? nak tau?
Haa..last2 dia nak jadi tukang bawak keretapi yang dekat zoo tu.
Yang bawak orang pusing2 dalam zoo tu.
cerdik kan?? zaman kita kecik2 dulu, tak penah terdetik pon nak jadi tukang bawak keretapi tu :)
tapi dia?? redah je...bagi kita benda tu kelakar kan. Tapi dia serius. hahaha

Gelagat dia buatkan kita orang semua gelak. Tapi dia ade mood dia jugak. Time mood dia ok, dia gila2 la. Time mood dia tumbang, jangan harap la korang dapat tengok dia buat lawak...

mood tengah ada, gelagat macam2 laa..


bila bad mood, muka pon monyokk :)


haha..eh, actually dulu dia kurus :D
pecaya tak??



LIHAT..!!!!! ni time dia kurus. LOL :D

gambar sekarang dia yang paling atas tu..jangan tak pecaya yang dia suka tanam pokok!!
Hari tu dia mintak anak pokok durian belanda dekat ayah aku. Taste dia high class you alls.
Hahaha..eh, baru2 ni aku ikot makcik2 aku joined catering orang kawin dekat dewan silveritage, Ipoh
Budak kecik ni pon ikot. Then dekat sana ada karaoke.
ce tengok gambar kat bawah ni..


dia nyanyi bawah meja sebab malu punye pasal

Dia cakap dia nak nyanyi tapi dia malu. So aku suggest suruh dia nyanyi bawah meja. Hahaha..jahat tak aku?
Then dia pon cakap okayy..
antara lagu2 yang dia nyanyi :
-aishiteru
-baik-baik sayang
-disaat aku mencintaimu

sempoi gila budak ni sorang. Kalau dekat tadika, dia tak suka duduk dekat lantai sebab nanti dia susah nak bangon
(tengok la badan, haha)
Dengan selamba nye dia duduk atas meja. Budak2 yang lain duduk dekat lantai..
Then bila time nyanyi lagu Negaraku, dia tak suka sebab slow (katanya..)
Dia boleh mintak dekat cikgu suruh pasang lagu Kalau Berpacaran, baru la rancakk :D

okayy..kalau cerita pasal dia, alamatnya berjelar2 la entry aku ni. Tu je yang aku nak share dengan korang
Kalau korang nak jumpa budak ni, turun la Ipoh. Hahaha..
Cari la dia dekat sana :p

No comments:

Post a Comment