Followers

Thursday, April 12, 2012

Hoorayy! Hoorayy! @_@


Ehem2 :)
hai.. Assalamualaikum w.b.t
okayy..sebelum aku cerita apa yang nak di 'Hoorayy' kan sangat tu. Aku nak bagi tau korang ni..
haa..takpe la. Tak jadi bagi tau. Aku tunjuk kat bawah ni je la noh. Hampa boleh baca lagi kann??
Lihat!!




Keputusan Temu Duga :
Harap Maaf Permohonan Anda Tidak Berjaya.


Haaa..nampak tak dia tulis apa kat atas tu?? nampak kann? okay..saja nak bagi tau hampa yang aku tak dapat UITM
Sedih tahu!! Nampak tak muka sedih saya nih :p
Okay..aku dah start merepek.

Tak kisah la kalau aku tak dapat uitm pon..rezeki ada kat mana2 kankan?? :)
Sebenarnya, aku bukan 'hooray' kan pasal tu tapi ada sebab lain.
Nak tau?? Hahaha..korang taknak tau, takpe. Adakah saya kisah? Lol~
Okayy..sebenarnya aku Hoorayy sebab~~~~





AKU DAH LULUS TEST JPJ  :)





hahaha..bangga gila kann?? ok, mintak penampO sebenarnye
Biar la kalau aku nak bangga pon. Blog ni pon, blog aku kan? Haha..

Sebenarnye proses2 aku pergi test penuh dengan cabaran dan dugaan (bersastera di situ ye)
Time drive dalam litar, semua aku past (naik bukit, parking, 3penjuru)
okayy..Alhamdulillah :)

Then time nak keluar pergi jalan raya, aku doa2 tak nak dapat viva sebab cluth dia susah nak bajet la.
Tapi doa aku sia2 sebab aku tetap dapat VIVA. Lol~
Aku doa2 jugak supaya dapat tester yang sporting gilaaa..
okay..doa aku diperkenankan. Aku dapat tester yang sporting (mula2 je la dia sporting)

Aku pon drive pergi jalan raya. (dalam hati dok doa2 jangan sampai enjin mati time dekat traffic light)
dan.....
lagi sekali doa aku x diperkenankan :(
enjin mati time aku mula nak gerak bila lampu dah hijau (ggrrr~)
bukan sekali!! tapi dua kali!! (okayy..redha jela)
Bila dah boleh drive balik, tester aku tu dok merepek2 dah (tak sporting dah baq ang)

Aku dah set dkat kepala otak aku yang aku mesti FAIL punye lah..
Bila dah habis drive, tester aku suruh aku sign semua. Dah sign tu aku pon blah (time tgh sign xnak tengok langsung dia tanda dekat LULUS ke KANDAS)
Bila dah turun dari kereta tu, baru ada nafsu nak tengok. Dannnn...aku terkejut sebab dia tanda dekat LULUS
Hoorayy!!

Dah..tu je yang aku nak cerita. Penyakit malas dah dtg slow2 sebenarnye :)
ok..bye!!




No comments:

Post a Comment