Followers

Sunday, February 26, 2012

Be my hero. Please!

hai2 korang semua :)
assalamualaikum w.b.t aku ucapkan..
ape mcm? sihat x? hee~ hope korang semua sihat2 ok. sape2 yang tak berape sihat or memang tak sihat, buat la ape2 yang patut untuk korang sihat balik ok :)
aku cuma mampu doakan yang terbaik je untuk korang. Amin~
haaa...kan aku dah start merepek tu. Atototo...

ok, actually entry aku kali ni just nak share dengan korang about something yang special. Eh, bukan special je tapi tersangat lah special.
(bagi aku la)
hahh?? bagi korang?? lantak korang la..acece
(belagak pulak. mintak penampO je kan2x??)
haa..sebenarnye benda yang specialnye ialah...










tadaaaa...









haaa..hahh??? ape ni?? adoii..ni pon tak tau ke ceq?? haha..
ni novel la. haa..aku tau korang semua mesti nak tau ape yang tersangat specialnye benda tu untuk aku kan2x??
ok..sape yang nak tau boleh bace entry ni sampai habis :)
untuk sape2 yang tak nak tau, korang boleh bawak diri dari blog aku.
hahaha...(gaye cakap mintak disepak kan)


ok..actually novel tu aku tak beli pon. ada SOMEONE yang bagi kat aku (maknenye SOMEONE ni la yang belikan)
haha..hahh?? SOMEONE tu sape?? alaaa...x payah tau la (malu-malu badak)
Laa..nak tau jugak ke?? betol ni?? ok la..
aku bagi tau..
SOMEONE tu ialah klik sini :)
haaa..dah tekan dah? ok..meh sini aku explain.
Dia la yang belikan novel tu untuk aku. bukan novel tu je..


Carilah 'hero' dalam diri sendiri. Izham memberikan Adilah lirik lagu My Hero sebagai renungan. Adilah mula mengubah pandangan. Dia tidak sepatutnya bergantung kepada orang lain. Dia hanya perlukan Tuhan dan dirinya sendiri


haa..buku tu pon dia jugak yang bagi :)


ok, dia sebenarnye MY HERO laa..sape lagi kan :)


Dia cakap ni first time dia beli novel. Atototo..(untungnye saya jadi orang first)


(billion thanks hunny bunny)

ok, tu la specialnye entry ni. Eh, silap. Bukan special la. Tersangatlah special..


p/s: untuk SOMEONE tu..

Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you
please be mine forever  =)

No comments:

Post a Comment