Followers

Wednesday, July 27, 2011

Maaf!! Anda......

hey...!!

Maaf! Anda tidak terpilih untuk menyertai PLKN Siri 9/2012. Terima kasih


gggrrrr...sakit ati aq. punye la harap dpt join PLKN ni tp jawapan mcm tu yg aq dpt. huhh!!
knp aq x dpt ah??


jawapan mak aq: macam mne ang nak dapat kalau x penah nak aktif dalam koko.


yayayaya...spe ckp sy x aktif?? hyper aktif lorh..ggrr~
hmmm...xpe la. nak bt macam mne. terima je la.. sob3x~
btw, tahniah aq ucapkan kpd kwn2 aq yang terpilih utk join program ni. hopefully korg enjoy. yang paling penting, jangan lupe kawan lame kalau dah dapat kawan baru k.
hahaha...*gaya aq cakap macam la program ni dah nak start. adoyaii..
bestt kot kalau aq dpt join sekali..






haaa...ni la antara kelebihan kalau dapat join program ni. hahahaha...dapat BFF uh.
amboi3x...gatai noh. *sebab tu la aq x terpilih kan. wawawa...
sekali lagi, MAAF!! hmm~

No comments:

Post a Comment